7 Ağustos 2012 Salı

Neden bir Blog?

     Eski bir gunlugumu okurken hayatimin en guzel anlari ve deneyimleirmi net ortaminda bir blogda toplamanin hayatimi ileriki yillarda geriye donerek degerlendirme firsati verecegini dusundum. Sik tasindigimiz icin evde yazdigim Gunlukler surekli kaybolurken net ortaminda kendimi ifade etmenin kolayligiyla bir Blog acmaya karar verdim, bakalim ben bu isi becerebilecekmiyim ;)

    2 Melek annesiyim Ogullarimdan biri 2.5 yasinda digeri de henuz 3 aylik oldu. Iki oglum da gelirken hayatimda cok buyuk degisiklere neden oldular bereketleriyle birlikte geldiler. ilk oglum dogduktan 3 ay sonra yaklasik 8 yildir egitim gordugum evlendigim yasadigim Sehirden Viyanadan Basele tasindik. ikinci melegim dogmadan dogal ve saglikli yasama konusunda bilinclenmeye basladim ve hayatimda onemli degisiklikler yapmaya basladim...

    2 melek annesi olmak nasilbirsey yasayarak ve bu blogda yazarak gorucem :) ayni deneyimleri yasayan anneler ve 2 cocuklu hayati merak eden annelerle birarada olmak bilgi ve birikim paylasimi yapmak amaclarimdan biri.

9 yorum:

  1. merhaba, nurti'den gelen bir gece ziyaretçisiyim:) doğum hikayen çok güzelmiş. aynı zamanlarda aynı süreçlerden geçmişiz:) benim de oğlum aynı şekilde sezeryan oldu, sancısız bir şekilde günü geçtiği için suni sancı verdiler ve sonuç: 7,5 saat sancı sonra mecburen kalp atışları yavaşladı diye sezeryan.ikincide de senin dediğin gibi daha bilinçliydim ve çok iyi bir doktor buldum ve ssvd ile kızım 4 mayısta doğdu. gerçekten de o kadar kısa süre içinde doğdu Allah'a şükür. benim oğlum da 2,5 yaşında.ortak paylaşımlar dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni seyleri yasamisiz nerdeyse,

      ben de bu Blog isinde acemiyim bakalim ileriki gunlerde firsat buldukca cocuklarimla yasadigim diger anilari birikimleri paylasicam.

      Sil
  2. merhaba denizcim hayırlı olsun.sen bu isi baya ilerleticeksin galiba,seni daha önceden dogal anne yle tanıstırmak lazımmıs:)bende bi ara düsünmüstüm ama malum benim oglan pek hareketli bi oglan.simdilik rafa kaldırdım.tekrardan hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  3. bu arada adsız girmisim ben betül:)

    YanıtlaSil
  4. anladim betul, sen oldugunu ;)

    Ben hicbirseyden habersizmisim, tesekkur ederim canim dogal anneler icin, birseyleri takip ediyor ogrenmeye calsiyordum ama Yunusun dogumundna sonra gozlerim acildi desem yeridir ;) sana da kolay gelsin. hala mi hareketli ins. yakin zamanda durulur canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok da güzel olmuş yunusla.benımkının cenesıde acıldı bu aralar.agu lar gugular cene hic durmuyor.uykudan bile uyanırken aguluyor.yapısı böyle bızımkının.

      Sil
    2. cocuklar cok baska bisey kutsal emanetler.kendı bedenımızde öyle.insan daha bı dıkkatlı oluyor

      Sil
  5. İnşAllah amacınıza ulaşmışınızdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz recep bey, bana 10 sene önceki bir yazımı hatırlattığınız için teşekkür ederim. Şimdi 4 çocuğum var ve 7 ülke daha değiştirdik. Hayat değişirken ben de değiştim elhamdülillah. Tam da amaçladığım seyi gördum bu yazimda simdiki ben ve 10 sene önceki ben arasındaki uçurumu..... ara ara eski yazılama bakıp kendi zaman haritamı gözden geçirmem iyi oluyor.... iyi gunler

      Sil

Yorumlariniz icin