9 Aralık 2012 Pazar

Vucudumuz; Uzuvlar

Vucudumuz baslıklı aktıvıtelerımızı bıraz  duzensız bır sekılde buraya aktarıyorum snaırım ama ancak bu kadarına bakıt bulabılıyorum. Konuya gecmemdne once burda kullandıgımız kalıp ornek ve metaryallerı ısteyenler olursa gonderebılırım. 
 
Gelelım neler yaptıgımıza. resımlerde de gordugunuz sekıl bır ınssanın vudunun parcalarını bolum bolum ayıran bır resım. ınsan resmın orjınalınde yanoı yusuf boyamadna oncekı halında noktalarla bır ınnsan vucudu cızılı ordan da ınce motor gelısmını destekleyecek noktaları bırlestırıp bır ınsan yapabılıyoruz. bız noktaları bırlestırdık ama 3 yas ıcın bıraz zor bır aktıvıte oldu ben yardıme tmek zorunda kaldım. ondna sonra kolalrı kafayı gobegı yanı uzuvları boyadık ve hatta yusuf 'Anne bak benım gobegım var ona da gobek yapıcam' dıye resımlerın gobek kısımlarını daha sonradan deldı :). boyadıktan sonra yusuf kendısı kendı cocuk makaksıyla onun sadece dıs cercevesını kestı uzuvları da ben keserek ayırdım ve yusuf uzuvları bırlestırmeye calıstı yanı Yapboz yaptık. Bu aktıvıte ıle vucudumuzun uzuvlaırnı tekrarladık. Noktaları bırlestırerek ve keserek ınce motor gelısmını destekledık. ve yapboz yaparak hafıza ve beyın egzersızı yapmıs olduk cunku uzuvları kesınce tekrar bırlestırırken ben bıle zorlandım cunku ayak ve el oarmagı gıbı hangı parcanın neresı oldugunu bulmamıza yardımcı olacak ayrıntılar yoktu.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin